zaterdag 4 oktober 2008

Den 27ste Adij

Den 27ste Adij; Wederom warm met hier en daar een wolkje aan de hemel. tegen de avond kregen we mottig weer. Vandaag waren Martijn en ik door Milan en Natsumi uitgenodigd om een dagje mee te gaan naar Disney Sea in Tokyo. Natsumi kende ik al langer omdat die vorig jaar in Nederland een jaar op uitwisseling was geweest. Naast Martijn, Milan Natsumi en ik gingen er ook nog twee vriendinnen van Natsumi mee, genaamd Haru en Saori, om het een even aantal te maken. Naar het schijnt is Disney Sea een soort dating plaats en één vrouw met drie mannen zou dan ook een raar gezicht opleveren, daarbij komt dat 6 ook nog een stuk gezelliger aantal is. Het was erg leuk om Natsumi weer te zien vooral omdat ik in Nederland best vaak iets ging doen met Natsumi, Milan en Asuka. Natsumi was nog steeds haar grappige ietwat vreemde zelf. De attracties in Disney Sea zijn een beetje schaars, misschien dat dit te maken heeft met het feit dat er vooral mensen komen die gezellig met elkaar op date willen, maar we hebben er toch nog een paar kunnen vinden alleen vonden Natsumi en Saori die te eng en gingen niet mee, wat wij wel een beetje jammer vonden, maar ja in ieder geval was er één Japanse met een beetje lef. We zijn met z'n allen, op Natsumi en Saori na dan, in de Tower of Terror geweest, zo eentje waarin de lift een vrije val maakt. Ik zat naast Haru en toen de lift een vrije val maakte greep ik in een reflex naar de stoelleuning, maar die was er niet en dus had ik Haru d'r been te pakken! Ik schrok eventjes, maar gelukkig vond ze het niet erg. Zo hebben we de hele dag doorgebracht in Disney Sea. Later hebben we nog contact gezocht met Tijmen omdat we immers uit zouden gaan. Na wat heen en weer gepraat hadden Martijn en ik besloten om toch nog even met Tijmen uit te gaan rond 11 uur en dan tegen 4 uur de taxi te nemen, maar Tijmen was kennelijk gekrenkt dat niet alles gebeurde zoals hij het gepland ofte voor ogen had dus is het hele geval uiteindelijk afgeblazen. 's Nachts hadden Martijn en ik het idee om nog even een blokje om te gaan, we gingen rechts, links, weer rechts, weer rechts en toen waren we verdwaald. Zo werd een blokje om een wijkje om en waren we pas om 2 uur weer bij het hotel terug. Wat een avontuur. 's Nachts hadden we een buitje dat overging in stevige regen.

2 opmerkingen:

Milan zei

Oke, goed gedaan.

Nu het echte werk; Nagasaki! Ook nog geen internet daar zeker, net als hiero. Zijn de jugyou's al begonnen?

Milan zei

gezellig zo'n blog. ik werk wel aan de mijne!